NL - FR

Team.

Werk mee aan kennisoplossingen met maatschappelijke impact en vervoeg ons team van betrokken collega's!

Bij Vanden Broele denken we functietitels om naar rollen.

We willen ons flexibeler kunnen opstellen en de scherp afgebakende bevoegdheden van bepaalde functies achter ons laten. Werken met rollen wil zeggen dat je meerdere rollen kan opnemen of combineren of dat een rol door meerdere personen kan opgenomen worden.

Het hokjesdenken gooien we dus overboord en we zetten in op individuele groeitrajecten. We focussen op de competenties en talenten van onze collega’s en kijken samen hoe we jou kunnen laten evolueren.

Benieuwd hoe wij te werk gaan? Ontdek hoe wij onze rollen invullen:

Bij Vanden Broele denken we functietitels om naar rollen.
Redacteur of productcoördinator lees- en leerproducten

Redacteur of productcoördinator lees- en leerproducten

In de rol van redacteur of productcoördinator lees- en leerproducten ben jij de spilfiguur om tot een afgewerkt product te komen. Je krijgt energie van complexe informatie te vertalen naar eenvoudig te begrijpen content en van je te verdiepen in een kennisdomein. Je zet enorm graag dat puntje op de i en bent een sterke planner.  

Je bent eerste aanspreekpunt voor experten en auteurs in het aanleveren van hun teksten en neemt redactionele taken op in de publicaties. Je volgt juridische bronnen op en zorgt ervoor dat onze systemen steeds up to date zijn met de meest recente wetgeving. Je schrijft en selecteert nieuwsberichten en zorgt er zo mee voor dat onze doelgroepen altijd goed geïnformeerd zijn met excellente content. Ook speel je een belangrijke coördinerende rol in het opzetten van e-learningmodules, en begeleid je opleidingen of webinars. 

Marketeer

Als marketeer bij Vanden Broele creëer je sterke content voor onze producten op social media en voor nieuwsbrieven. Je bedenkt in cocreatie met de redactieteams marketing- en communicatiecampagnes en voert deze uit. Je ontwikkelt marketingmateriaal voor online en offline kanalen. Daarnaast speel je een belangrijke rol in de uitwerking van commerciële en corporate websites.

Je combineert straffe communicatieskills met een goeie dosis creativiteit, strategisch denken en up to date kennis van marketing- en communicatietools.

Marketeer
Product owner

Product owner

Als product owner ben je de figuurlijke vader of moeder van een (digitaal) product. Op basis van co-creatie, een analyse van de noden van gebruikers en een goeie marktkennis bouw je een lange termijnvisie over de verdere ontwikkeling van je product. Je giet je visie in een overzichtelijke roadmap en kan het ontwikkelteam richting geven door goeie prioriteiten te stellen. Je behoudt te allen tijde het overzicht, maar kan als het moet ook in de diepte gaan. Welkom in de wereld van product release notes, functionele analyses, MVP en klikmodellen!

Stakeholdermanagement, projectmanagement en analytische skills zijn jouw belangrijkste talenten om deze rol waar te maken.

Customer service & admin

Zeg niet zomaar administratief medewerker tegen onze customer service & admin collega’s. In deze rol ben je de lijm in het commercieel-administratieve proces van de organisatie en een cruciale schakel in zowel het ontzorgen van onze klanten als onze collega’s van sales en redactie. Je zorgt ervoor dat onze producten, eens ze verkocht zijn, hun weg tot bij de klant vinden en correct gefactureerd worden. Daarnaast ben je de beheerder van de admin-mailbox en beantwoord je vragen van klanten over hun aankopen en facturen.

Sterke administratieve vaardigheden, een goeie kennis Frans en expertkennis van MS Office, dat zoeken wij in deze rol.

Customer service & admin
Sales

Sales

In de salesrol, of rol van Accountmanager, ben je een belangrijk aanspreekpunt van prospecten en klanten. In cocreatie met je team een salesplan opstellen, nadenken over een salesstrategie en hiermee aan de slag gaan: afspraken maken, demo’s geven, een netwerk opbouwen en duurzame samenwerkingen realiseren. Daar krijg je energie van!

De belangrijkste eigenschappen om deze rol waar te maken? Een intrinsieke drive om onze klanten te helpen en de organisatie te laten groeien, overtuigingskracht en organisatieskills.

Uitgever

Het woord ‘Uitgeverij’ is dan wel in de bedrijfsnaam Vanden Broele niet meer te vinden, toch zijn uitgeefactiviteiten nog een belangrijk deel van onze business. Al breken wij al jaren uit het traditionele vakje van ‘uitgeven’. We doen dit door mediumneutraal uit te geven. Onze focus ligt hierbij op het detecteren, ontwikkelen en inbedden van kennisoplossingen, de keuze voor het medium zelf (boek, opleiding, e-learning, digitale tool) volgt hieruit.

In de rol van Uitgever ben je een pur sang netwerker en conceptbedenker. Je hebt een zicht op wat de kennisnoden van jouw doelgroepen zijn en ontwikkelt kennisoplossingen die waarde toevoegen. Je trekt hiervoor experten en auteurs aan en kan de productontwikkeling in goeie banen leiden. Een businessplan opstellen, prioriteiten bepalen, redacteurs, marketing en sales richting geven, dit hoort er allemaal bij.

Visie ontwikkelen, intrapreneurship en projectmanagement zijn jouw belangrijkste talenten om in deze rol te schitteren.

Uitgever
Business designer

Business designer

In de rol van business designer vertaal je je opportuniteiten naar concrete oplossingen. Je gaat hiervoor in concreatie met klanten, experts en collega's van Vanden Broele en Novado. Je zorgt ervoor dat de productscope helder wordt en werkt mee aan de uitwerking en validatie van het businessmodel.

Enkele mensen achter Vanden Broele.

Leer alvast een paar van je toekomstige collega’s kennen.

Jeremy Matthys
Marketeer
Bart Keirse
Uitgever
Kelly Steenlandt
Project manager
Peter Neirinck
Product owner
Valerie De Groodt
Accountmanager
Steven Houbrechts
Uitgever
Julie Reynaert
Marketeer
Bram Van Impe
General manager

Word jij onze nieuwe collega?

Maak deel uit van een dynamisch team in een groeiende onderneming waar jij jouw talenten kan inzetten om klantgerichtheid én impact te maximaliseren.